RESEPSİYONİSTLER İÇİN İNGİLİZCE
Resepsiyon görevlileri, şirketinizi dış dünyada temsil eden, müşterilerinizle ilk teması kuran ve markanız adına oluşacak algıda ‘’ilk izlenimi’’ veren kişilerdir. Bu nedenle resepsiyon görevlilerinin yabancı dil bilmesi ve akıcı konuşma becerileri sergilemesi hedef kitleniz yabancı müşterilerinizle gelişecek iletişim sürecinizin en önemli ilk adımını oluşturur.
NYS, 20 yılı aşkın tecrübe ve bilgi birikimi ile kurumların resepsiyonistlerine İngilizce eğitimleri vermekte, kurumların sağlıklı ‘’ilk iletişim’’ kurmalarını sağlamaktadır. Eğitim sonunda resepsiyon görevlileri ihtiyaçları doğrultusunda akıcı İngilizce konuşma becerisine kazanır.
Program İçeriği:
NYS Dil Okulları Resepsiyonistler için İngilizce programı kapsamında katılımcılar; kendini ve kurumunu tanıtma, nasıl yardımcı olabileceğini anlamak ve yardımcı olmak, bilgi alışverişinde bulunmak, isim, adres ve e-mail adresi kodlayarak sağlıklı bilgi vermek, iletilecek mesajı anlamlı bir bütün halinde yapılandırmak, daha önce konuyla ilgili görüşülmüş konuşmalarla bağlantılar kurma, mesaj alma ve iletme, toplantı organize etme, gün ve saat belirleme, tanıdık kişilerle iletişim kurma sohbet geliştirme gibi alanlarda yetkinlik kazanır.
Telefon bağlama
• Kendini tanıtma, birisine telefon bağlama
• Şirkette olmayan kişiler için mazeret belirtme
• Arayan kişiyi geri aramak için iletişim numarası ve e-mail adresini almak
• Telefonda detaylı dinlemeyi öğrenme ve dinlediğini kolayca anlama
• Bilgi alışverişinde bulunma ve söylenenenleri teyit etme
Telefonda organizasyon
• Tanıdık kişilerle kısa sohbet etme
• Organizasyon için gün ve saat belirleme
• Yapılmış organizasyonun gününü, saatini değiştirme, teyit etme
• İki taraflı planlanan organizasyonlarda anlaşmaya varma
• Karşı taraf konuşurken konuşma sırası alma ve fikrini belirtme stratejileri
Telefonda zor durumlar
• Mesaj alma ve bırakma
• Mesajı önceden yaşanmış konularla ilintilendirme
• Şikayetlerle kibar bir dille başa çıkma
• Özür dilemenin stratejileri
• Kaliteli müşteri hizmetleri için ipuçları
Kurumsal ihtiyaçlarınıza uygun Resepsiyonist İngilizcesi programları için lütfen bizimle iletişime geçin.
4. Levent: (0212) 293 74 00 Kozyatağı: (0216) 362 88 44 Caddebostan: (0216) 360 88 44