Category: Sınavlara Hazırlık

“NYS olarak sizleri başarı garantili olarak TOEFL, IELTS, Proficiency, YDS, TOEIC, PTE ve YÖKDİL gibi sınavlara Sınavlara Hazırlık derslerimizle hazırlıyoruz. Burada hedefimiz sizin arzu ettiğiniz puanı kazanarak hayatınızda arzu ettiğiniz değişiği yapıp, hayatınıza değişik bir noktadan devam etmenizi sağlamaktır. Burada arzu ettiğiniz sınavı tıklayarak sizi başarıya götürecek sınava hazırlık programınız hakkındaki bilgilere ulaşabilirsiniz. Sizi arzu ettiğiniz hedeflere ulaştıracak Sınava Hazırlık eğitimimize bekliyoruz.”

İlk/Orta/Lise – Almancası

 

İlk okul, Orta okul ve Lise öğrencilerimize Almanya ve Avusturya’da Uygulanan eğitim yöntemleri ile Almanca’yı eğlenerek öğretiyoruz.

Ebeveynlerin bir kısmı çocuklarının İngilizcenin yanında ikinci bir dili, tercihan da Almanca’yı öğrenmelerini istiyor. Araştırmalar çocukların birden fazla dili aynı zamanda ve sorunsuz olarak öğrenebildiklerini gösteriyor.

Ebeveynlerin bu isteklerini bizler 1998 yılından beri memnuniyetle yerine getiriyoruz.

  • NYS’de çocuklar sadece Almancayı veya İngilizcenin yanında Almanca’yı konuşarak, eğitsel aktivitelerle eğlenerek öğreniyor, konuşuyor ve dil becerileri arttıkça geleceğe güvenle bakıyorlar. Alanında uzman, sertifikalı ve tecrübeli yabancı öğretmenlerle  öğrencilerimizin Almanca seviyelerini belirliyoruz. Öğrencilerimiz
  • Almanca seviyelerine ve yaşlarına göre oluşturduğumuz sınıflara yerleştiriyor,
  • Bu sınıflarda çocuklarımızın Almanca iletişim becerilerinin oluşturuyor ve eğitsel aktivitelerle eğlenerek Almanca konuşmalarını sağlıyoruz.
  • 10 kişilik sınıflarda sadece Almanca konuşan çocuklarımız kısa zamanda Almancalarında ilerlemeler kaydediyorlar.

Çocuklarımız sadece Almanca okuma yazmayı değil, aynı zamanda akıcı konuşma ve konuşulanları hızlı analiz edip cevap verme becerisini de kazanıyorlar.

Online aktiviteler sayesinde Almanca öğrenmek çocuk işi!

Çocuklarımızın dijital ortamda online olarak eğlenceli çalışmalar, etkileşimli aktiviteler, oyunlar ve örneklerle zenginleştirilmiş alıştırmalar ve ödevler yapabileceği eğlenceli uygulamamız 7/24 erişilebilir. Böylelikle çocuklarımız istedikleri yer ve zamanda Almanca tekrarı yapabilir, Almancalarını arzu ettikleri kadar geliştirebilir

 

Kişisel Kitaplık

 

  • Eğitimlerimiz sırasında, oyun ağırlıklı online kitaplar ile çocuklar Aşmancayı farkında olmadan öğreniyorlar!
  • Çocuklara özel olarak hazırlanmış e-kitaplar üzerinden çocuklarımız resimli ve sesli kitapları okuyarak Almancalarını geliştiriyorlar.
  • Bu program ile gelişimi ödüllendiren eğitici oyunlar, çocukların eğlenirken öğrenmelerine olanak sağlıyor.
  • Her çocuk kendi e-kitaplarında anlama düzeylerini sınayabileceği, eğlenceli, kısa testlere ulaşabilecektir.

ICAO 4

Neden Havacılık İngilizcesi? 

İngilizce iletişim kurma yetersizliğinin uçuş güvenliğini tehdit eden ön önemli unsur olduğu ve kazalara neden olduğu ICAO’ca saptanmıştır. ICAO, hava taşımacılığının güvenliğini  arttırmak  için  sektörde  çalışanlara  en  az  ‘Operational  Level  4’  düzeyinde İngilizce bilme zorunluluğu getirmiş, Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü de ICAO Level 4 sınavının sektörde kariyer planlayan ve çalışanlar için gerekli kılmıştır. Bu, sınavda başarısız olanlar uluslararası güzergahlarda faaliyet için lisans alamazlar ve uluslararası çalışamazlar.

NYS Dil Okulları 19 yıllık tecrübesi, bilgi birikimi ve profesyonel eğitim kadrosuyla kurumsal ve bireysel çözümlerde havacılık sektörünün öncü şirketleriyle çalışmakta, katılımcılarının ICAO 4 sınavında  başarıya ulaşmasını sağlamaktadır.

ICAO Level 4 Kimlere Yönelik? 

• Kariyerine havacılık sektöründe devam etmek isteyen pilotlar, hava trafik kontrolörleri ve diğer profesyoneller; New York Studio’nun ICAO Level 4 Havacılık İngilizcesi programı sizler için özel olarak tasarlandı!

ICAO Level 4’e Neden NYS’de Hazırlanmalısınız?

• NYS’nin  hedefi  katılımcılarına  İngilizceyi  konuşma  ağırlıklı  olarak  öğretmektir. Katılımcılar kursa başladığı andan itibaren derslerde yalnızca İngilizce konuşur, yeni dilde düşünme ve kendilerini ifade etmeyi öğrenirler.

• NYS Dil Okulları ICAO Level 4 sınav hazırlık programında katılımcılarına referans kitaplarının yanında daha önce üzerinde çalışılmış ve başarı sağlanmış eğitim materyalleriyle destekleyerek verir.

• NYS’de verilen alıştırmalar; kelime tanıma, üretme, kelimeleri bağlam içinde doğru telaffuzla kullanmaya yardımcı olacak şekilde tasarlanmıştır.

• NYS,  katılımcılarını;  pilot-kontrolör  arasında  konuşmaları dinleterek, tekrar ettirerek geniş pratik olanakları sunarak hazırlar. Katılımcılara 6 saatten fazla Audio CD dinleme imkanı verir ve böylece katılımcı birbirinden farklı aksanlarla verilen eğitimlerle dinlediğini kolayca anlama alışkanlığı kazanır.

TestDaF

  • TestDaF programımızı konularında uzman, deneyimli, native speaker öğretmenlerimizle gerçekleştiriyoruz.
  • Eğitim başlangıcında öğretmenlerimiz teşhis testi yaparak ihtiyaçlarınızı belirliyor ve bu ihtiyaçlara göre size özel eğitim programı hazırlıyoruz.  
  • Eğitim sırasında  Okuma, Dinleme, Yazma ve Konuşma bölümlerinde mini testler veriyoruz.
  • Bu konularda çok detaylı alıştırmalar ve TestDaF’da daha önce çıkmış soruları içeren çalışmalar yapıyoruz.
  • Öğretmenlerimiz TestDaF testini alırken dikkat edilmesi gereken hususlar ve test alma stratejileri üzerinde özellikle duruyor, bu konularda sizleri bilgilendiriyorlar.
  • Eğitim sırasında sıklıkla TestDaF test uygulamaları yapıyoruz.
  • Gerçek testDaf test ortamında, gerçek testDaf test uzunluğunda ve sınavlarda çıkan en yeni soru türlerini içeren eğitim yöntemlerini kullanıyoruz.

IELTS Evlilik

İngiltere’de yaşayan eşinize kavuşmak,
Eşinizle birlikte İngiltere’de yaşamak,
Evlenmek ve eşinizle birlikte İngiltere’ye yerleşmek mi istiyorsunuz?

Gireceğiniz IELTS Evlilik testi ile bilginizbelgeleyerek yukardaki hayallerinizi gerçekleştirelim.

Bu konuda deneyimli İngiliz veya İngiltere’de yaşamış öğretmenlerimiz sizi :

  • Bol bol test soruları çözerek teste hazırlık,
  • Gerekli cümle kalıplarının tekrar ettirip ezberleterek,
  • Gerekli gramer alt yapısını hazırlayıp
  • İngiliz kültürü hakkında sizi bilgilendirerek
  • Konuşma ağırlıklı bir eğitimle konuşmanızı sağlayarak sizi IELTS Evlilik testine hazırlayalım.
  • Merkezlerimize uğrayın size gerekli ingilizce dilbilgisini kazandırıp, gireceğiniz testi başarı ile geçerek, hayallerinize kavuşturalım.

Bulats

BULATS,  profesyonel  iş  İngilizcesi  iletişim  becerilerini  test  eder.  Uluslararası şirketler dil yeterliliğini ölçmekte, işe seçim, yerleştirme, eğitim ve terfi gibi süreçlerde çalışanlarını BULATS sonuçlarına göre gerçekleştirir. Personellin objektif iletişim becerilerini değerlendirme testi olan BULATS’ta başarı Türkiye’de sadece New York Studio Dil Okulları’nda uygulanan ‘’NY Studio Metodu’’ ile mümkündür.

BULATS’TA BAŞARI NY STUDIO METODU İLE GELİYOR!

  • NYS Dil Okulları’nın 19 yıllık tecrübe ve bilgi birikimi ışığında BULATS’a özel olarak geliştirdiği NY Studio Metodu alanında uzman, deneyimli ve yabancı öğretmenler tarafından uygulanmaktadır. NY Sudio Metoduyla, gerçek iş hayatında karşınıza çıkan durumlarda iletişim kurar, profesyonel bir ortamda sınavda beklenilen konuşma, dinleme, okuma, yazma becerilerinizi geliştirirsiniz.
  • NY Studio’da BULATS’a tamamıyla iş hayatından alınmış konularla sınav odaklı hazırlanırsınız. Eğitim boyunca çıkmış testlerin çözümleri, soru tipleri ve çözüm taktikleri ve sınava ilişkin stratejileri öğrenirsiniz.
  • NY  Studio  ile;  profesyonel  yaşamda  karşılaşacağınız  sipariş,  raporlama,  grafik yorumlama, e-mail yazma, not alma gibi konularda doğru ton ve dilbilgisini öğrenirsiniz.
  • NYS, BULATS test formatına benzer nitelikte eğitim araç gereçleriyle sizi BULATS’a sınav ve başarı odaklı hazırlar.

ITEP

CEF seviyelerine eşdeğerliği bulunuyor. 30 dakikalık bir test ve Listening ve Speaking becerilerini ölçüyor. Bilgisayarda yapılıyor. Boston Educational Services (BES) adlı kurum tarafından geliştirilmiş, dünyada pek çok yerde geçerliliği var. Hospitality English testlerini oteli restoran, büyük yolcu/seyahat gemilerinde çalışanları işe almada kullanıyorlar. Ayrıca İş İngilizcesi testleri ve kurumlara özel testler hazırlıyorlar. 

Ön büro ve yiyecek-içecek programları sonunda bu teste girmeleri önerilebilir.

YÖKDİL

Tecrübeli ve alanında uzman öğretmenlerimizle YÖKDİL çok daha kolay!

New York Studio Dil Okulları olarak öğrencilerimizin YDS sınavında olduğu gibi YÖKDİL sınavında da istedikleri dil puanını almaları konusunda başarı garantili eğitimler veriyoruz.

  • YÖKDİL’de kullanılan test teknikleri, sınavın önemli püf noktaları ve bu noktalara yaklaşımlar,
  • Gramer bilgisiparagrafcümle tamamlamaçeviri, yakın anlamlı cümleler arasında seçme gibi birçok soru tipini cevaplamanız için yoğunlaştırılmış sınav İngilizcesi eğitimleri veriyoruz.
  • Öğrencinin tüm soru tiplerini tanıması ve tüm konulara hâkim olması için, tüm soru tiplerinde yeterince test sorusu çözüyoruz.
  • Lisansüstü, doçentlik ve akademik kariyer hedefleyenlerin YÖKDİL ya da YDS sınavında başarı göstermesi gerekmektedir.
  • YÖKDİL’de de YDS sınavında olduğu gibi katılımcıların, doktora başvuru sürecinde en az 55doçentlik başvuru sürecinde de en az 65 puan alması gerekmektedir.

Merkezlerimize uğrayın size gerekli İngilizce dilbilgisini kazandırıp, gireceğiniz testi başarı ile geçerek, hayallerinize kavuşturalım.

PTE

PTE (Pearson Test of English) sınavı adayın genel dil seviyesi dışında dil becerilerini iletişim becerileriyle; 

dinleme, okuma, konuşma, yazma, ikinci etapta gramer, konuşmadaki akıcılık, telaffuz, heceleme, yazılı hitap gibi becerilerini puanlar.

  • Alanında uzman ve ana dil kullanıcısı olan deneyimli öğretmenlerimizle öğrencinin eksik olduğu alanlara yoğunlaşıyor ve sınavda herhangi bir engelle karşılaşmamasını sağlıyoruz.
  • Tüm konulara ve dil becerilerine aynı önem ve özenle yaklaşıyor ve başarıyı taçlandırıyoruz.
  • NYS Dil Okulları sınav stratejilerisoru tipleri, geçmiş dönemden günümüze sınav soruları ve çözüm taktikleri gibi bilgileri profesyonel ve deneyimli öğretmen kadrosuyla sunar.
  • Konuşma ve yazma bölümünde sesli okuma, görseli tarif etme, kısa soruyu cevaplama, yazılı metni özetleme ve kompozisyon yazma gibi becerilerinizi geliştirirsiniz.
  • PTE Academic sınavına New York Studio Dil Okulları ile hazırlanıp, tüm başlıklara hâkim olarak sınavda başarı sağlarsınız.

Merkezlerimize uğrayın size gerekli İngilizce dilbilgisini kazandırıp, gireceğiniz testi başarı ile geçerek, hayallerinize kavuşturalım.

TOEIC

TOEIC (Test of English for International Communication)

TOEIC ETS tarafından geliştirilen ve uygulanan ve İş İngilizcesini ölçen bir testtir. Günümüzde 90 ülkede 9000’den fazla organizasyonda farklı amaçlarla uygulanmaktadır; öğrencileri global iş pazarına hazırlamak, yüksek potansiyelli öğrencileri işe almak, İngilizce seviyelerini doğru olarak ölçmek ve öğrencilerin gelişimlerini izlemek gibi. Bu organizasyonlar arasında oteller, hastaneler, restoranlar, toplantı ve spor organizasyon şirketleri, uluslararası şirketler, ticaret odaları ve endüstriler bulunmaktadır.
TOEIC iki farklı modülde uygulanabilir:

    1. Listening & Reading
    2. Speaking & Writing

  
Listening & Reading Testi: 
İş İngilizcesi teması içinde okuma ve dinleme becerilerini ölçer.  Kurumsal gelişim, yemek, eğlence, seyahat, bütçe, finans, iş, sağlık, insan kaynakları, mülkiyet, ofis, üretim, satın alma ve teknik alanlar gibi gerçek hayatta karşılaşılan konulara dayanır.

Hem yazılı hem online olarak alınabilir ve çoktan seçmeli bir testtir.

Listening – 100 soru 45 dakika

Reading – 100 soru 75 dakika

Listening: 4 bölümden oluşur, soru türleri tabloda gösterilmiştir. Diyalog ve sorular sadece bir kez dinlenebilir.

1. Bölüm

10 soru

Fotoğraflar

Bu bölümdeki her soru için soru kitapçığındaki bir resimle ilgili dinlenen 4 cümle arasından resimde gördüğünüz şeyi en iyi tanımlayan cümleyi seçmelisiniz. 

2. Bölüm

30 soru

Soru-cevap

Dinlenen bir soru ya da cümleye verilen üç cevap arasından en uygunu seçilir.

3. Bölüm

30 soru (10 diyalog herbiri 3 soru)

Diyaloglar

İki kişinin diyaloğu dinlenir ve her diyalogda konuşmacının ne söylediği ile ilgili üç soruya cevap verilir. 

4. Bölüm

30 soru (10 konuşma herbiri 3 soru)

Kısa konuşmalar
TOPLAM100 soru

 
Reading: 4 bölümden oluşur. Soru türleri tabloda gösterildiği gibi; cümle tamamlama, verilen cümlede hata bulma, okuduğunu anlama gibi bölümlerden oluşur.

5. BölümCümle tamamlama40 soru
6. BölümMetin tamamlama12 soru
7. BölümTek-pasaj28 soru (7-10 metin; herbiri için 2-5 soru)
8. BölümÇiftli-pasaj20 soru (4 çiftli metin; her çifti için 5 soru)
TOPLAM100 soru

 
Speaking & Writing Testi: İş İngilizcesi teması içinde konuşma ve yazma becerilerini ölçer. Online bir testtir. Speaking & Writing olarak alınabildiği gibi Speaking testi tek başına da alınabilir.
 
Speaking – 11 soru 20 dakika
Speaking & Writing – Speaking; 11 soru 20 dakika + Writing; 8 soru 60 dakika
Speaking: Soru türleri ve değerlendirme kriterleri tabloda gösterilmiştir.

SoruGörevDeğerlendirme Kriteri
1 – 2

Sesli metin okuma

45 saniye hazırlık 45 saniye okuma

Telaffuz

Tonlama ve vurgu

3

Bir resim tanımlama

30 saniye hazırlık 45 saniye cevaplama

Yukarıdakilerin hepsi ve

Gramer

Kelime

Tutarlılık

4 – 6

Sorulara cevap verme

Hazırlık süresi yok

4. ve 5. sorular 15 saniye

6. soru 30 saniye

Yukarıdakilerin hepsi ve

İçeriğin uygunluğu

İçeriğin tamamlanması

7 – 9

Verilen bilgiye göre sorulara cevap verme

30 saniye hazırlık

7. ve 8. sorular 15 saniye

9. soru 30 saniye

Yukarıdakilerin hepsi
10

Çözüm üretme

30 saniye hazırlık 60 saniye cevaplama

Yukarıdakilerin hepsi
11

Fikir belirtme

15 saniye hazırlık 60 saniye cevaplama

Yukarıdakilerin hepsi

 
Soru türleri açıklaması;

Her soru için sorunun nasıl cevaplanacağını gösteren bir talimat ekranda görülür. Aday bu talimatları okur ve aynı zamanda dinler. Böylece soruyu nasıl ve ne kadar sürede cevaplaması gerektiğini bilir.

1 ve 2. sorularda ekranda bir metin bulunur. Metni sessizce okuyup prova yapması için 45 saniye süre verilir. Bu süre tamamlanınca aday metni sesli olarak mikrofona okur. Sesli okuması için de 45 saniyesi vardır. Bu bölüm puanlanırken adayın metni okurken telaffuzu, tonlaması ve kullandığı vurgular değerlendirilir.

      1. soruda ekranda bir resim gösterilir. Adayın resimde gördüklerini detaylıca anlatması beklenir. Hazırlanması için 30 saniye ve cevaplaması için de 45 saniye süresi vardır. Bu anlatım sırasında adayın kullandığı gramer, kelime ve ifadesindeki tutarlılığa bağlı olarak puanlama yapılır.

4., 5. ve 6. sorular için ekranda sadece bir tane konu gözükür. Üç soru da bu aynı konuyla ilgilidir ancak soruların hepsi aynı anda ekranda gözükmez. Önce 4. soru ekranda gözükür, aynı zamanda aday soruyu dinler. Sorunun okunması tamamlandığında aday bir “bip” sesi duyar ve soruyu 15 saniyede cevaplar.  Hiçbir soru için adaya hazırlık süresi verilmez. Ardından 5. soru ekranda gözükür, aynı zamanda aday soruyu dinler. Sorunun okunması tamamlandığında aday bir “bip” sesi duyar ve soruyu 15 saniyede cevaplar.  Son olarak 6. soru ekranda belirir ve yine sesli olarak okunur. Yine “bip” sesinin ardından aday soruyu cevaplar. Bu soruyu cevaplama süresi 30 saniyedir.

Bu sorularda puanlama yapılırken daha önceki sorularda belirtilen kriterlerin tümü dikkate alınır;  adayın metni okurken telaffuzu, tonlaması ve kullandığı vurgular, gramer yapıları, kelime hazinesi, ifadesindeki tutarlılık ve bunlara ek olarak verdiği cevapların uygunluğu ve sorularla bağlantıları gibi.

7., 8. ve 9. sorular için genellikle bir aktivite programıyla ilgilidir. Bu plan ekranda belirdikten sonra adaya hazırlanması için 30 saniye süre verilir. Ardından aday bir telefon konuşması duyar. Telefondaki kişi ekranda beliren programla ilgili sorular sorar. Aday ilk sorudan sonra bir “bip” sesi duyar ve sanki o arayan kişiyle gerçekten telefonda konuşuyormuş gibi sorusuna 15 saniyede cevap vermesi beklenir. Sonra telefondaki kişi 2. soruyu sorar ve yine bir “bip” sesinin ardından aday 15 saniyede soruyu cevaplar. Son olarak 3. soru gelir ve adayın bu son soruyu cevaplamak için 30 saniye süresi vardır.

Bu soruların puanlaması adayın konuşurken kullandığı telaffuz, tonlama, vurgular, gramer yapıları, kelime hazinesi, ifadesindeki tutarlılık, verdiği cevapların uygunluğu ve sorularla bağlantılarına göre yapılır.

      1. soruda aday yine telefonda bir problemden bahseden bir kişiyi dinler. Bu teleefon mesajı 30-46 saniye sürer. Mesaj bittiğinde vereceği cevabı hazırlaması için 30 saniye hazırlık süresi vardır. Bu süre tamamlanınca 60 saniyede de cevaplar. Cevaplarken telefondaki kişiyle bir yönden empati kurması ve sorunu anladığına ve nasıl çözeceğine dair bilgiler vermesi beklenir.
      2. sorunun puanlaması adayın konuşurken kullandığı telaffuz, tonlama ve vurgular, gramer yapıları, kelime hazinesi, ifadesindeki tutarlılık, verdiği cevabın uygunluğu ve konuyla bağlantısına göre yapılır.
      3. soru Speaking bölümünün son sorusudur. Bu soruda adaydan bir konuyla ilgili fikir belirtmesi istenir. Fikrini belirtirken örneklerle desteklemelidir. Hazırlanması için 15 cevaplamak için de 60 saniyesi vardır. Telaffuz, tonlama ve vurgular, gramer yapıları, kelime hazinesi, ifadesindeki tutarlılık, verdiği cevabının konuya uygunluğu ve bağlantısına göre puan alır.

Writing: Soru türleri ve değerlendirme kriterleri tabloda gösterilmiştir.

SoruGörevDeğerlendirme Kriteri
1 – 5

Bir resimle ilgili bir cümle yazmak

5 soru için 8 dakika

Gramer

Cümlelerin resimlere uyumu

6 – 7

Yazılı bir isteğe cevap

2 soru için 10 dakika

Cümlelerin kalite ve çeşitliliği

Kelime

Organizasyon

8Fikir kompozisyonu

Fikrinizin sebep ve/veya örneklerle desteklenip desteklenmediği

Gramer

Kelime

Organizasyon

Soru türleri açıklaması;

Her soru için sorunun nasıl cevaplanacağını gösteren bir talimat ekranda görülür. Aday bu talimatları okur ve aynı zamanda dinler. Böylece soruyu nasıl ve ne kadar sürede cevaplaması gerektiğini bilir.

1 – 5 sorularda ekranda bir resim ve resmin altında iki kelime bulunur. Aday o iki kelimeyi kullanarak resimde gördüğünü ekranda gösterilen bölgeye yazar. Kelimeleri istediği sırada kullanabilir ve formunu değiştirebilir.  5 soru için toplam 8 dakikası vardır.

5 soruda da tanımlamayı yaparken kullandığı gramer yapıları ve cümlelerinin resimlere uyumu ve bağlantısına göre puan alır.

6 ve 7. sorularda her soru için ekranda gözüken birer tane e-mail mesajını okur. Her ikisi için de okuduğu mesaja istinaden en az iki istekte bulunması istenir. 2 soru için verilen süre toplam 10 dakikadır.

Bu soruların puanlaması adayın yazarken kullandığı cümlelerin kalite ve çeşitliliği, kelime hazinesi ve yazının genel yapısı değerlendirilerek yapılır.

      1. soruda adaydan bir fikir kompozisyonu yazması istenir. Bu soru aynı zamanda Writing bölümünün son sorusudur. Aday verilen konuyla ilgili fikrini sebep ve örneklerle desteklemelidir. Aynı zamanda kullandığı gramer yapıları, kelime çeşitliliği ve kompozisyonun yapısına göre değerlendirilir.

PUANLAMA:
 
TOEIC test puanları verdiğiniz doğru cevap sayısına göre belirlenir.  Yanlış cevapların doğruları götürmesi gibi bir durum söz konusu değildir. Listening ve Reading bölümlerindeki her doğru cevap, 5 ile 495 arasındaki bir tabloya aktarılır.  Speaking ve Writing bölümlerindeki puanlar ise 0 ile 200 arasındadır.  Test puanları 2 yıl  geçerlidir.

Listening

Level

Skor Tanımı
400

* verilen cevaplar dolaylı olsa da veya tahmin edilmesi kolay olmasa da çok fazla kelime kullanılarak yapılan kısa konuşmalardaki anafikri anlayabilir

* zor kelimeler ya da karmaşık yapılar kullanılarak yapılan kısa konuşmalardaki detayları anlayabilir

300

* kullanılan kelimeler zor olmadığında veya bilgi tekrar edildiğinde kısa konuşmalardaki anafikri anlayabilir

* uzun konuşmalardaki bilgi tekrarlandığında, özellikle istenilen bilgi cümle başı veya sonundaysa detayları anlayabilir

200

* fotoğrafla verilen mesajı kısa tanımlar şeklinde anlayabilir

* konuşmalardaki bilgi sürekli tekrar edildiğinde ve kolay kelimeler kullanıldığında bazen anafikri anlayabilir

* uzun konuşmalarda istenilen bilgi konuşmanın başında ve sonundaysa ve duyulan metindeki kelimelerle eşleşiyorsa anlayabilir

Reading

Level

Skor Tanımı
450

* yazılı bir metnin anafikri ve detaylarıyla ilgili çıkarım yapabilir, eşanlamlı kelimeler kullanılsa da metnin anlamını anlayabilir

* birbiriyle bağlantılı iki metin arasındaki bilgileri benzerlikleri yönünden değerlendirebilir

* çok fazla sayıda kelimeleri, deyimleri ve karmaşık gramer yapılarını anlayabilir ve birbirine anlam bakımından yakın kelimelerin kullanım alanlarını ayırdedebilir

350

* yazılı bir metnin anafikrini anlayabilir, detaylarla ilgili çıkarım yapabilir,  eşanlamlı kelimeler kullanılsa da metnin anlamını anlayabilir

* kullanılan kelime ve gramer yapıları zor da olsa, metnin küçük bir kısmıyla ilgili bilgi eşleştirmesi yapabilir

* metnin içindeki zor kelimeleri metnin konusuna bağlayarak bazen anlayabilse de, genellikle  orta-zorlukta kelimeleri anlayabilir

* kurallı, karmaşık, zor ve çok sıklıkla kullanılmayan gramer yapılarını anlayabilir

250

* kısa bir metinle ilgili basit çıkarımlar yapabilir ve metinde kullanılan dil istenilen bilgiyle eşleştiği sürece doğru cevabı verebilir

* bir-iki cümledeki bilgiler arasında bağlantı kurabilir, çoğunlukla kolay kelimeleri, bazen de orta zorluktakileri anlayabilir

* kurallı gramer yapılarını anlayabilir, içlerinde zor kelimeler kullanılarak oluşturulmuş olanlar varsa bile doğru olanı seçebilir

150

* çok fazla okuma gerektirmeyen bir durumda ve metindeki dil istenilen bilgideki dille eşleşiyorsa somut bir soruya doğru cevabı seçebilir

* kolay kelimeleri, deyimleri, çok fazla kullanılan ve kurallı dayalı gramer yapılarını çok fazla okuma gerektirmeyen durumlarda anlayabilir

Writing

Scaled Score

Writing

Proficiency Level

Skor Tanımları
0-301

* TOEIC Writing testinin bir ya da birden fazla kısmını cevapsız bırakmışlardır

* bu seviyedekilerin testteki talimatları ve soruları anlamak için Reading becerilerini geliştirmeleri gerekir

402

* direkt olarak bir fikir belirtmek için kabiliyetleri sınırlıdır

*  fikirlerini belirtmede geliştirilmemişlik ve organizasyonsuzluk gösterirler

* çok kısa, detaysız ve uygunsuz olup, ciddi ve sıklıkla gramer hataları ve yanlış kelime seçimleri içerir

* bu seviyede testi alanlar direkt bir bilgi veremezler, zayıflıkları genellikle önemli bilgiyi içermemek, fikirler arasında bağlantısızlık, çok sık gramer hatalarıyla yanlış kelime seçimleri olup gramer olarak doğru cümleler üretemezler

50-603

* direkt olarak bir fikir belirtmek için kabiliyetleri sınırlıdır

* fikirlerini belirtmede geliştirilmemişlik ve organizasyonsuzluk gösterirler

* çok kısa, detaysız ve uygunsuz olup, ciddi ve sıklıkla gramer hataları ve yanlış kelime seçimleri içerir

* bu seviyedekilerin gramer olarak doğru cümle kurma kabiliyeti vardır fakat tutarsızdır

70-804

* direkt olarak bir fikir belirtebilirler ancak iletişimleri sınırlıdır

* bir fikir belirtirken iletişimleriyle çatışacak belirli zayıflıklar oluşur, yeterli örneklemeler ve sebeplerle bunu destekleyemez

* fikirlerin organizasyonu ve birbiriyle bağlantısı yetersiz, geliştirilmemiş ve ciddi gramer hataları ve yanlış kelime seçimleri içerir

90-1005

* fikirlerini direkt olarak belirtmede kısmen başarılı ancak bir fikri sebepler gösterip örnekler vererek savunurken çoğunlukla başarısızdırlar

*  fikirlerini belirtirken verdikleri mesaj önemli bilgileri içermekten uzak olup kısmen anlaşılamayabilir

* bir fikir belirtirken onu savunacak yeterli örneklemeler, açıklamalar veya detaylar kullanamazlar ya da kullansalar da uygun değildir

* fikirlerin organizasyonu ve birbiriyle bağlantısı yetersiz, geliştirilmemiş ve ciddi gramer hataları ve yanlış kelime seçimleri içerir

110-1306

*  fikirlerini etkili, akıcı, direkt olarak sebepler, örnekler ve açıklamalarla destekleyebilir

* fikirlerini belirtirken verdikleri mesaj önemli bilgileri içermekten uzak olup kısmen anlaşılamayabilir

*  fikirlerini belirtirken yazıları uygun fikirler ve biraz desteklenme gösterse de anafikirlerin geliştirilmesinde yeterli destekleme yoktur,  değinilen noktalarda net olmayan bağlantılar ve yanlış kelime ve gramer yapıları kullanımına rastlanır

140-1607

*  fikirlerini etkili, akıcı, direkt olarak sebepler, örnekler ve açıklamalarla destekleyebilir

* fikirlerini belirtirken yazıları uygun fikirler ve biraz desteklenme gösterse de anafikirlerin geliştirilmesinde yeterli destekleme yoktur, değinilen noktalarda net olmayan bağlantılar ve yanlış kelime ve gramer yapıları kullanımına rastlanır

170-1908

*  fikirlerini etkili, akıcı, direkt olarak sebepler, örnekler ve açıklamalarla destekleyebilir

* fikrini desteklemek için sebepler, örnekler ve açıklamalar yaparken genellikle yazıları iyi organize edilmiş ve uygun kelimeler kullanılsa da nadiren gereksiz tekrarlara rastlanabilir

2009

* fikirlerini etkili, akıcı, direkt olarak sebepler, örnekler ve açıklamalarla destekleyebilir

* yazıları iyi yapılandırılmış ve farklı gramer yapıları ve kelimelerle zenginleştirilmiştir

Speaking

Scaled Score

Speaking

Proficiency Level

Skor Tanımları
0-301

* TOEIC Speaking testinin belirli bir kısmını cevapsız bırakmışlardır

* bu seviyedekilerin testteki talimatları ve soruları anlayacak Listening ve Reading becerileri gelişmemiş olabilir

40-502

* bir fikir belirtip bunu savunamazlar, karmaşık sorulara ya cevap vermezler ya da verdikleri cevap uygun değildir

* sorulara cevap ya da basit bilgi vermek gibi rutin sosyal ve mesleki etkileşimlerde bulunurken anlaşılmaları zordur

60-703

* zorlukla da olsa bir fikir belirtebilir fakat bunu savunamazlar, karmaşık bir soruya verdikleri herhangi bir cevap oldukça sınırlıdır

* basit tanımlarda bulunurken yetersiz kelime ve gramer yapıları kullanırlar

80-1004

* bir fikir belirtmek veya karmaşık bir soruya cevap vermek isterkenki çabaları başarısızdır, cevapları bir cümle veya cümlenin bir kısmıyla sınırlı olabilir

* çoğunlukla sorulan soruya cevap ya da temel bilgiler veremezler

110-1205

* bir fikir belirtmedeki ve sorulan karmaşık bir soruya verdikleri cevaptaki başarıları sınırlıdır

* kullandıkları dil ve kelimeler belirsiz, yanlış, tekrarlı, uzun süreli duraklayarak, fikirlerini belirtmede ve fikirler arası bağlantılarda sınırlıdır

130-1506

*  fikirlerini etkili bir şekilde belirtip karmaşık sorulara yine etkili bir şekilde cevap verebilseler de bazen dinleyici anlamakta zorluk çekebilir

* yanlış telaffuz veya uygunsuz tonlamaya, ya da gramer hatalarına rastlanabilir, kullanılan kelimeler de sınırlıdır

* temel sorulara cevap verebilirler ancak bazen verdikleri cevaplar anlaşılmayabilir

160-1807

* işyerine bağlantılı ve uygun hitapta bulunabilirler

* fikirlerini etkili bir şekilde belirtip karmaşık sorulara yine etkili bir şekilde cevap verebilirler

*   telaffuzda, tonlamada hatta kelime seçiminde  zorluk, karmaşık gramer yapılarında ufak hatalar gösterse de mesajı engelleyecek kadar değildir

190-2008

* işyerine bağlantılı sürekli ve uygun bilgi verebilirler

* fikirlerini belirtirkenki konuşmaları son derece anlaşılabilir olup temel kelime ve karmaşık gramer yapılarını kullanımları, telaffuzları ve tonlamaları oldukça iyi ve yeterlidir

YDS

YDS’ye NYS’de hazırlanın, istediğiniz puana kısa zaman ulaşın!

NYS’de YDS eğitimine istediğiniz seviyede başlayabilirsiniz.

  • NYS’de YDS eğitimine istediğiniz seviyede başlayabilirsiniz.
  • İlk dersten itibaren test çözme teknikleriyle ilgili çalışmalar yapılır, soru tiplerisınav stratejileri ve çıkmış sorularla tüm konular örneklerle uygulanır.
  • Deneyimli ve alanında uzman öğretmenlerin tecrübeleriyle YDS kolaylaşır.
  • Öğrenci, sınavda zaman kullanımını öğrenir ve yapılan denemelerle de pekiştirerek kendisine göre bir strateji belirler.
  • Öğrenci, YDS soru tiplerinde uzmanlaşır, sınav günü karşılaştığı soruya nasıl yaklaşacağını bilir. Tercümeparagraf, kelime bilgisi gibi soru tiplerinin hepsini tanır.
  • YDS hazırlık programına kaydolan öğrencilerimiz, program süresince Konuşma Kulübü ve Grammer Atölye çalışmalarına ücretsiz olarak katılabilir.

#iguru_soc_icon_wrap_662cf62ca90b9 a{ background: transparent; }#iguru_soc_icon_wrap_662cf62ca90b9 a:hover{ background: transparent; border-color: #ef4234; }#iguru_soc_icon_wrap_662cf62ca90b9 a{ color: #acacae; }#iguru_soc_icon_wrap_662cf62ca90b9 a:hover{ color: #ffffff; }